Diskusní téma: mluvte s námi

Datum
Vložil
Titulek

Dodatek

Dobrý den,prosím vás vy neodpovídáte na to co se vás ptám. 30.6. to dospělí zdarma neměli ,proč paní Proschová ,když nebyla v pokladně pouštěla ne děti ,ale dospělé zadarmo. Kdyby platili všichni jak mají ,tak by se nemuselo zdražovat. Děkuji za odpoved. Pavlíková

Datum
Vložil
Titulek

Re: Dodatek

Dobrý den paní Pavlíková, změnu ceníku letního koupaliště pro rok 2019 a změnu ceníku krytého bazénu od 1.9.2019 schválila rada města Hustopečí usnesením č.56/9/19 a č.57/9/19 ze dne 5.3.2019.Pokud máte pocit, že je něco špatně obraťte se prosím se svojí stížností na zřizovatele příspěvkové organizace.Děkuji Vám.

Datum
Vložil
Titulek

Stížnost

Dobrý den, reaguji na zprávu která již byla vymazána ohledně paní Proschkove, mám stejný dotaz jako paní Pavlíková. Proč se zdražuje vstupné, když paní Proschková pouští své sousedy, známé a ostatní zdarma. Bylo to i v loňském roce a také nebyla v pokladně. V pokladně byla brigádnice. Nevymazavejte zprávy, lidé si je chtějí přečíst, jaké jsou připomínky. Děkuji Kamenický

Datum
Vložil
Titulek

Re: Stížnost

Vážený pane Kamenický, dne 30.6.-neděle byla v pokladně slečna Eliška G., která je na pozici pokladníka. Pokud by jste si přečetl plakátek a upoutávku na den 30.6., tak jsme pořádali akci - slavnostní otevření letního koupaliště a děti měli vstup na akci zdarma a za vysvědčení měli slíbený malý dárek.Tyto malé dárky rozdávala u pokladny paní Proschková.Jen pro Vaši představu navštívilo v ten den letní koupaliště 1.840 osob a z toho 506 dětí jsme pustili do areáu zdarma.

Datum
Vložil
Titulek

Stížnost

Po 2. Od rekonstrukce jsme navštívili bazen a bohužel s velkým zklamáním (hlavně našich dětí, které se na plavání těšili). Při první návštěvě nás paní nechtěla v 6 hodin pustit do bazenu z toho důvodu že je do 6 hpdin plavání děti a budeme se tam motat. Do bazenu jsme se dostali v 18.15 min a nikomu to nevadilo dokonce nai to ze jsme odchazeli z bazenu v 18.45. Dnes při druhé návštěvě jsme dorazili v 18.15 a bylo mi hned oznameno že nas tam pani nepustí jelikož je hodne hodin a bazen by jsme museli v pul 7 opustit. I přesto že jsem se ohradila naší poslední návštěvou bylo to zbytečné. I přesto že naše navsteva by netrvala opět déle než půl hodiny(v bazénu). Jen dodám, že při obou návštěvách se jednalo o tutéž slečnu /paní. Nechapu proč uvádíte, že je veřejne koupani od 18 do 19 kdyz do bazenu 15 minut po otevření nikoho nepustite. Nebo proc aspon na tuto informaci neupozornite na webových stránkách.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Stížnost

Dobrý den paní Střítecká, je mi líto, že tato situace nastala, ale musím Vám sdělit, že tuto situaci řeší a upozorňuje na ni provozní řád krytého bazénu, který je umístěn na recepci a na našich webových stránkách.Vzhledem k tomu, že organizovaná obsazenost malého bazénu je opravdu velká, tak dochází k tomu, že rodiče s dětmi nedodržují (což chápeme převlékat děti není věc jednoduchá) časové úseky, které jsou pro jednotlivá plavání určena.Mohu Vám jen doporučit, aby jste přišla s dětmi plavat do 18.00 hodin a určitě Vás nebudeme vyhánět přesně na čas, ale umožníme Vám využít prostory malého bazénu dle domluvy s plavčíkem.Naše práce nespočívá pouze v prodávání vstupenek a organizování návštěvníků, ale obnáší i ošetření a údržbu bazénů a technologií bazénů na kterou máme vyhrazenu naši pracovní dobu, která není stejná jako provozní doba krytého bazénu a nelze ji provádět v přítomnosti návštěvníků ve vodě či v prostorách krytého bazénu.Po mém rozhovoru s plavčíky určitě najdeme společné řešení těchto situací, tak aby jste byla nejem Vy, ale všichni návštěvníci spokojeni.Na Vaši další návštěvu se těší zaměstnaci SPOZAMU.

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Stížnost

Diky za odpověď. Přesto nemyslite že by bylo vhodné na tuto věc upozornit někde viditelné? Upřímně kdo čte provozní řád před návštěvou. A pokud jednou prijdu v 6 hodin a pani me nechce pustit že se budu nekde motaz a do bazenu se dostanu o 15 minut pozdeji tak další návštěvu teto situaci přizpůsobím a prijdu později. Mrzi me tento přístup. Kdybych prisla o trictvrte na 7 tak to chapu ale v 18.15 kdyz je veřejné plavani do 19? Přesto děkuji za Vaši vyčerpávající odpověď a příště si návštěvu vašeho bazénu rozmyslím přestože jsme sem i v minulosti s detmi jezdili rádi. Hezky dwn

Datum
Vložil
Titulek

dětský krytý bazén

Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda "hračky" a "pomůcky" u dětského krytého bazénu jsou zapůjčitelné při návštěvě dětského krytého bazénu. Jde mi o to, zda si plavecké pomůcky (rybičky, pásky apod.) mohu u Vás zapůjčit nebo zda si mám přivést svoje, abych nejela zbytečně. Děkuji za odpověď

Datum
Vložil
Titulek

Re: dětský krytý bazén

Dobry den,pomucky nejsou majetkem kryteho bazenu,ale najemcu,kteri provozuji ruzne kurzy a plavecke aktivity.

Datum
Vložil
Titulek

Skolni plavání - uraz,vraceni penez

Dobrý den,
dcera se mela ucastnit skolniho plavání, ktere jsme hradili jelikoz je zakyne 4.tridy zs.
Bohuzel mela 21.2.2019 uraz ,zlomenina kotníku,lecba i 2.mesice.
Stihla tedy jedno plavani a to 19.2.2019.
Dnes mi rekli ve skole ze nam penize nechcete vratit.
Toto jednani je z vasi strany velmi nekorektni.
Takze nas vyslo jedno plavani na 1300kc+ autobus,nebude chybet moc asi ke 2000kc.
Chtela bych vidět vasi reakci kdyby jste byli v takove situaci.
Ted uz vim ze dceru k vam uz nikdy na plavani nedam,a rozhodne upozornim dalsi rodice.
Aby se popripade vyhnuli teto situaci.
Nemame tak nadstandartni prijmy,aby jsme dceri platili skoro 2000kc za jednu lekci.Jak vam by se to libilo,kdyby jste byli v nasi situaci.
Markéta Lucká

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode